نمایش جزییات خبر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۲

برگزاری جشن ویژه دختران در کتابخانه قلم نظرآباد

جشن ویژه دختران، بمناسبت دهه کرامت، ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله (روز دختر) روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در محل کتابخانه قلم شهرستان نظرآباد، با برنامه های متنوع و شاد، دکلمه خوانی، شاهنامه خوانی و... برگزارشد.
برگزاری جشن ویژه دختران در کتابخانه قلم نظرآباد

به گزارش روابط‌ عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان نظرآباد، جشن ویژه دختران بمناسبت دهه کرامت، ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله (روز دختر) روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در محل کتابخانه قلم شهرستان نظرآباد، با برنامه های متنوع و شاد، دکلمه خوانی، شاهنامه خوانی و... برگزارشد.
لیلا توزنده جانی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه سلام الله و روز دختر به مادران و دختران، عنوان کرد: جامعه ای که حضرت فاطمه معصومه (س) را به عنوان الگو دارد باید دخترانش انتظارشان را از خودشان بالا ببرند و اهل دانش باشند و اولین ویژگی حضرت معصومه (س)عالم بودن ایشان است که در نوجوانی در اوج دانش و فضیلت بودند. دختری که الگوی صحیح را پیدا کند به دنبال تبلیغات رسانه های غربی نمی رود، الگوی او زنان ضعیف و اغواگر غربی نخواهد بود.
شایان ذکر است در پایان مراسم از دختران با حجاب برتر در کتابخانه های شهرستان با تقدیم لوح سپاس و فرش متبرک حرم امام رضا علیه‌السلام تجلیل بعمل آمد.
همچنین قابل ذکر است کلیه دختران حاضر در جلسه از آزادفلاح ریس اداره کتابخانه های عمومی نظرآباد،هدیه دریافت نمودند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید