نمایش جزییات خبر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۵

دیدار فرمانده یگان ویژه آذربایجان غربی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

سرهنگ «رضا فرجی» فرمانده یگان ویژه انتظامی استان آذربایجان غربی بهمراه حجت الاسلام محمود علمی رئیس عقیدتی سیاسی با علیرضا نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و ضرورت بر توسعه روابط دو جانبه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و رسانه ای تأکید کرد.
دیدار فرمانده یگان ویژه آذربایجان غربی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، صبح امروز(20 اردیبهشت ماه1403) سرهنگ «رضا فرجی» فرمانده یگان ویژه انتظامی استان آذربایجان غربی بهمراه حجت الاسلام محمود علمی رئیس عقیدتی سیاسی و جمعی از مسئولین این یگان با علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دفتر کار ایشان دیدار و گفتگو کرد.

نوروزی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهی یگان ویژه استان با اشاره به نقش مهم حوزه فرهنگ و هنر در تربیت نسل جوان و بصیرت افزایی جامعه، اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه ای در سطح استان فعالیت چشمگیری دارد.

وی با بیان اینکه یگان های ویژه یکی از نیروهای امین و خدوم نظام اسلامی است، تصریح کرد: این نیروها در حفظ امنیت و آرامش جامعه نقش مهمی دارند.

نوروزی با اشاره به ظرفیت های خوب اداره کل در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه ای پیشنهاد کرد: همکاری های لازم بین این اداره کل و یگان های ویژه انتظامی استان در راستای تحقق اهداف مشترک این دو نهاد صورت گیرد.

حجت الاسلام علمی رئیس عقیدتی سیاسی یگان های ویژه انتظامی استان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت فرهنگ و هنر در جامعه، اظهار داشت: وزارت فرهنگ با فعالیت های خود در راستای ترویج فرهنگ دینی و انقلابی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نقش مهمی ایفا می کنند.

وی افزود: یگان های ویژه انتظامی استان نیز در راستای تحقق اهداف فرهنگی خود، همکاری های لازم را با اداره کل انجام خواهد داد.

در پایان این دیدار حجت الاسلام محمود علمی رئیس عقیدتی سیاسی یگان ویژه استان آذربایجان غربی، با اهداء لوح سپاس و تصویر سردار سپهبد شهیدقاسم سلیمانی ازمدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی آذربایجان غربی تجلیل بعمل آورد..
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید