نمایش جزییات خبر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۵۵

برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات قزوین در مرداد ماه امسال

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: نمایشگاه و جشنواره مطبوعات استان قزوین در مرداد ماه امسال برگزار می شود.
برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات قزوین در مرداد ماه امسال
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ نخستین نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان قزوین، پیش از ظهر پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد.

حسین براتی در این نشست اظهارداشت: با توجه به اهمیت و نقش جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان در صدد برپایی این رویداد هستیم زیرا از برگزاری آخرین دوره نمایشگاه زمان زیادی گذشته و در سطح ملی هم این نمایشگاه با تاخیر چند ساله همراه بوده است.

براتی تصریح کرد: تاکنون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شهرداری، شورای اسلامی شهر، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و خانه مطبوعات در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعضای ستاد برگزاری این نمایشگاه انتخاب شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: در قزوین برای استفاده از رسانه‌ها و ایجاد پل ارتباطی و تقویت این تعامل، می‌توان از ظرفیت جشنواره مطبوعات و رسانه‌ها استفاده کرد که مورد استقبال استاندار هم قرار گرفته است.

این مدیر فرهنگی یادآورشد: برای برپایی نمایشگاه و جشنواره به همکاری دستگاه‌های مختلف و صنایع هم نیاز داریم و برای حوزه رسانه نیازمند هم‌فکری و همراهی نهادهای مختلفیم.

براتی اظهارداشت: نمایشگاه و جشنواره مطبوعات قزوین مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید