نمایش جزییات خبر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۲

دیدار پیشکسوتان رسانه استان یزد با اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان

در نشستی پیشکسوتان استان یزد با هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دیدار و گفت و گو کردند.
دیدار پیشکسوتان رسانه استان یزد با اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛ نشست دورهمی و دیدار پیشکسوتان رسانه استان یزد با اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان با حضور احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد.
احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این نشست با اشاره به انتخاب هیات مدیره جدید گفت: آماده همراهی از خانه مطبوعات هستیم و سعی می کنیم تا با همکاری مناسب طرح های این هیات مدیره را در راستای تحول و پیشرفت رسانه ها دنبال کنیم.
وی افزود: در این چند ماه نشست هایی داشتیم که از جمله آنها می توان به مسکن اشاره کرد که پیگیری ها صورت گرفته است و در این راستا نیز وام و تسهیلات اشتغال زایی از جمله اقداماتی است که در سال گذشته دنبال شد و امسال نیز پیگیر سهمیه هستیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: رسانه در حال تغییر ماهیت هستند و در بسترهایی مختلف دنبال می شود که مزایا و معایبی هم به همراه دارد.
عابدی گفت: متاسفانه این روزها پایگاه های خبری و مطبوعات کمتر مورد توجه هستند و به نوعی رسانه های رسمی از دور توجه مردم کمتر شده است که بایستی با برنامه ریزی نقش رسانه ها را در جامعه پررنگ تر کنیم.
وی بیان کرد: ما در استان 203 رسانه داری مجوز در استان داریم که رو به رشد بوده است و بایستی سعی کنیم تا در راستای ارتقای کیفی نیز تلاش کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد همچنین با اشاره به تلاش های این اداره کل در جهت توازن در آگهی های مطبوعات گفت: سیاست ما ایجاد توازن در حوزه رسانه کشوری و استان در بحث آگهی ها است.
در ادامه این مراسم نیز پیشکسوتان مطبوعات استان پیشنهادات خود را در جهت تغییر و بهبود جایگاه رسانه های استان ارائه کردند.
همچنین در این مراسم مشیری نیا، مدیرهیات مدیره خانه مطبوعات استان در خصوص فعالیت های این خانه  مطالبی را ارائه کرد.


رسانه جدید
رسانه جدید
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید