نمایش جزییات خبر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۳

دومین کنگره استانی بزرگداشت ماموستا ملا عبدالله باشماق در دهگلان برگزار می شود

علی اصغر دریایی گفت: یکی از مهمترین رسالت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معرفی شخصیت های برجسته ملی، مذهبی و فرهنگی و هنری است
دومین کنگره استانی بزرگداشت ماموستا ملا عبدالله باشماق در دهگلان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی فرهنگی و ارشاد اسلامی کردستان، علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در راستای معرفی شخصیت های برجسته ملی، مذهبی و فرهنگی و اندیشه های آنان به عنوان الگو و سرمایه اجتماعی برای جوانان و نوجوانان سلسله برنامه های نکوداشت مفاخر و مشاهیر استان با همکاری نهادها و سازمان ها و انجمن ها و تشکل های مرتبط  برگزار می شود.

وی افزود: کنگره بزرگداشت ماموستا ملا عبدالله باشماق که یکی از چهره های فرهنگی و مذهبی تاثیرگذار منطقه و دارای جایگاه فقهی و مذهبی است در همین راستا در شهر دهگلان برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اضافه کرد: در شهرستان های تابعه دیگر استان نیز از جمله بانه ، بیجار و سنندج مراسمات بزرگداشت با هدف معرفی این شخصیت ها و سرمایه های فرهنگی و دینی برگزار می شود.

 ایشان ضمن اشاره به تدارک برنامه ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در سال جاری، بیان داشت: در شهر بانه نکوداشت سارو بیرو شخصیت نامدار این منطقه و در شهر بیجار نکوداشت آیت الله فاضل گروسی و در شهر سنندج نیز همایش مستوره اردلان با همکاری انجمن ها و موسسات فرهنگی برگزار می شود.

علی اصغر دریایی در پایان خاطرنشان کرد: کنگره استانی بزرگداشت ماموستا عبدالله باشماق روز پنجشنبه مورخ 27 اردیبهشت ماه سال جاری در شهر دهگلان برگزار می شود.  

 

روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید