نمایش جزییات خبر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۵

پخش فیلم‌های کوتاه در کهگیلویه

فیلم‌های کوتاه به صورت دو هفتگی در محل انجمن فیلم و عکس کهگیلویه پخش می شوند.
پخش فیلم‌های کوتاه در کهگیلویه

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، عبدالکریم عبودی خبر از برگزاری پخش فیلم‌های کوتاه در کهگیلویه را داد و گفت: سینما و به طور خاص فیلم کوتاه یکی از قدرتمندترین ابزارهای تاثیرگذار بر جامعه است.

وی افزود: هرگاه سینما مسیر صحیح خود را پیمود، تاثیر فرهنگی آن را در جامعه به وضوح دیدیم؛ سینما مانند شمشیری دو لبه است که هم می‌تواند شخص و جامعه را به قهقرا ببرد و هم می تواند فرد و جامعه را به اوج برساند.

رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه عنوان کرد: این پخش فیلم باید هدفمند باشد تا هم از لحاظ فرهنگی و هم فنی باعث رشد در جامعه شود، و این برنامه ها و آموزش ها نباید صرفاً در مرکز شهرستان باشد، باید در بخش‌ها و روستاها نیز این پخش فیلم را داشته باشیم و در مسیر توزیع عادلانه آموزش گامهای مؤثرتری برداریم.

عبودی در پایان ضمن تقدیر تشکر از زحمات اسماعیل رضوی زاده رئیس انجمن فیلم و عکس و سینمای جوان شهرستان کهگیلویه، بیان داشت: مجموعه ی اعضای انجمن فیلم عکس همگی پای کار بودند و یکی از فعال‌ترین انجمن‌های شهرستان می‌باشند و در همین مدت کوتاه فعالیت‌های تاثیرگذاری هم بر هنرمندان این عرصه و هم جامعه و عامه مردم داشته‌اند.

 

اسماعیل رضوی زاده رئیس انجمن فیلم و عکس و سینمای جوان شهرستان کهگیلویه گفت: پخش فیلم‌های کوتاه تولید شده در شهرستان که با همکاری انجمن فیلم و عکس صورت گرفت در اولویت خواهد بود و در کنار پخش فیلم، جلسات نقد و بررسی نیز برگزار می شود و در این جلسات از ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده خواهد شد.

وی افزود: نقد اثر هنری و در اینجا نقد فیلم می‌تواند هم باعث بالندگی هنرمند شود و هم سطح سواد بصری و سینمایی مخاطب را ارتقا دهد، اثر هنری مانند فلزی خام است که بین چکش (صاحب اثر) و سندان (مخاطب) شکل می گیرد و باعث مهارت بیشتر صاحب اثر می‌شود و این منجر به ارتقاء اثر هنری می گردد.

رضوی بیان داشت: این جلسات پنجشنبه‌ها به صورت دو هفتگی در فرهنگسرای اداره فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه در محل کلاسهای انجمن فیلم و عکس (ساعت 17 تا 19) برگزار خواهد شد.

در پایان رئیس انجمن فیلم و عکس و سینمای جوان شهرستان کهگیلویه از عبودی و مجموعه فرهنگ ارشاد اسلامی برای همراهی و همیاری در همه برنامه‌های این انجمن تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

 

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید