نمایش جزییات خبر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۵۹

آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی استاد عشق در سرخه برگزار شد

آیین تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی استاد عشق ۱۲ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و نیز رئیس بنیاد علمی دکتر محمود حسابی در سرخه برگزار شد.
آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی استاد عشق در سرخه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، این مراسم با حضور دکتر ایرج حسابی رئیس بنیاد علمی دکتر محمود حسابی، امام جمعه و فرماندار سرخه، جمهی از اهالی علم و ادب و فرهنگ در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری باران سرخه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این مراسم با تقدیر از برگزاری کنندگان این مراسم گفت: سمنان در دور روز اخیر شاهد برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی هنری است.

فرشید فلاح دیدار با فعالان فضای مجازی در قالب کارگاه تولید محتوای موثر، برگزاری گردهمایی خوش تیپ های دهه هشتاد با حضور سیدنا و اختتامیه مسابقه کتابخوانی استاد عشق،
رونمایی کتاب باورهای عامیانه با حضور دکتر حسابی، افتتاح نمایشگاه نقاشی هنرمند اسیری در سرخه و نشست هماهنگی راه اندازی بخش تخصصی کتاب‌های  امام رضا (ع) در کتابخانه کانون حضرت ولی عصر سرخه را از جمله این برنامه ها برشمرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این برنامه روز و ایام پر تحرک و به یادماندنی را رقم زد، از دست‌اندرکاران این برنامه ها قدردانی کرد.

دکتر ایرج حسابی دیگر سخنران این مراسم بود که در خصوص اهمیت فعالیتهای فرهنگی و رسالت دست اندرکاران فرهنگی مطالبی بیان و گوشه ای از خدمات و تلاش های دکتر محمود حسابی را بیان کرد.

دوازدهمین دوره مسابقه کتابخوانی استاد عشق با محوریت کتاب جذاب و خواندنی استاد عشق (مجموعه خاطرات پروفسور محمود حسابی) در هفت حوزه و شهرستان های سمنان، سرخه، مهدیشهر و آرادان در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این مسابقه قریب ۴۰۰ نفر از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی شرکت داشتند که در پایان از  ۳۵ نفر از برگزیدگان تجلیل شد.

در این مراسم با حضور مسوولان استانی و شهرستان سرخه از برترینهای این جشنواره و نیز همکاری و فعالیت فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در برگزاری این مسابقه تجلیل شد.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید