نمایش جزییات خبر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۰

برگزاری نشست ادبی در تفرش

به مناسبت هفته فرهنگی تفرش نشست ادبی در این شهرستان برگزار شد.
برگزاری نشست ادبی در تفرش

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، به مناسبت هفته فرهنگی تفرش نشست ادبی در سالن کنفرانس شهرداری  این شهرستان برگزار شد.


 در این نشست ادبی که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن ادبی پویه و شهرداری تفرش برگزار شد، علی رضایی سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دکتر حامد رفعت جو مسئول واحد پژوهش اداره کل و جمعی از مسئولان شهرستانی ، اعضای انجمن های ادبی پویه و داستان سرای تفرش حضور داشتند.


 در ابتدای این آیین، رضایی سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل ضمن تبریک هفته فرهنگی تفرش از برگزاری 60 کارگاه آموزشی ادبیات در سطح استان خبر داد و افزود: ۸ کارگاه ویژه شهرستان تفرش برنامه ریزی شده است.


در ادامه دکتر حامد رفعت جو با اشاره به اهتمام اداره کل در پاسداشت مفاخر و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر از تلاشهای اداره ارشاد شهرستان تفرش به منظور جمع آوری و چاپ دیوان شعر یکی از پیشکسوتان تقدیر و تشکر نمود.


 در ادامه شاعران شهرستان به قرائت اشعار خویش پرداختند .

 

همچنین با حضور معاون فرهنگی اداره کل و سایر شرکت کنندگان از کتاب « دیوان شعر مرحوم قاسم عبدالکریمی » که به همت مجتبی صابری و خانم فرنوش پژوهنده گردآوری و به چاپ رسیده بود رونمایی شد.

 

رسانه جدید


اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید