نمایش جزییات خبر
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۹

برگزاری نشست تخصصی اهمیت تولید محتوای موثر در فضای مجازی در سمنان

نشست تخصصی و تجربه نگاری تولید محتوای موثر در فضای مجازی عصر چهارشنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و سیدمحمدحسین خیرالامور معروف به "سیدنا" از فعالان و موثران فضای مجازی در سمنان برگزار شد.
برگزاری نشست تخصصی اهمیت تولید محتوای موثر در فضای مجازی در سمنان

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در این نشست تخصصی جمعی از مدیران و فعالان رسانه ای استان سمنان سمنان حضور داشتند که با روش های تولید محتوای موثر برای فضای مجازی و لزوم فعالیت و تحرک بیشتر در فضای مجازی آشنا شدند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست از حضور و مشارکت فعالان و مدیران فضای مجازی در آن تشکر کرد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم طرحی را با عنوان طرح شهید آوینی سرلوحه کاری خود قرار داده است.

فرشید فلاح افزود: در این طرح سلسله برنامه هایی طراحی و اجرا می شود و موضوع جهاد تبیین یکی از سرفصل های این طرح به عنوان برنامه محوری در استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: چراغ فعالیت های طرح شهید آوینی با نشست امروز روشن شده است و امیدوارم چنین فعالیت هایی ادامه یابد و در این نشست چگونگی تولید محتوای موثر در برنامه به عنوان موضوع نشست مطرح است.

سیدمحمدحسین خیرالامور نیز در این نشست به بیان و ارائه چگونگی رسیدن به تولید محتوای موثر و لزوم فعالیت های گسترده و تحرک بیشتر در فضای مجازی با ارائه تولیدات موثر پرداخت.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید