نمایش جزییات خبر
وزیر فرهنگ در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب تهران:
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۵

اولین جشنواره ویژه کتاب کودکان و نوجوانان را امسال برگزار می‌کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) با حضور در مصلای تهران به‌صورت رسمی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد.
اولین جشنواره ویژه کتاب کودکان و نوجوانان را امسال برگزار می‌کنیم
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مشترک با کشورهای همسایه گفت: این کار به صورت جدی در حال انجام است، مدتی پیش به صورت مشترک در هندوستان، عمان، ترکیه و عراق حضور داشتیم.

وی در عین حال تصریح کرد: سالانه همکارانم در نمایشگاه های متعددی شرکت می کنند؛ همین امسال بیست و پنج کشور در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند البته امسال میهمان ویژه نمایشگاه کتاب کشور یمن است و هر سال یک میهمان ویژه در نظر می گیریم.

وی در مورد کارخانه تولید کاغذ زاگرس افزود: حدود هشتاد درصد اقدامات اجرایی آن انجام شده است؛ دولت در کنار بخش خصوصی ایستاده است، کار به خوبی پیش می رود و تلاش می کنیم در ماه های آینده به مرحله افتتاح برسیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اهمیت حوزه کودک و نوجوان، ادامه دا: این مسأله نیاز امروز است، بیشترین فروش را در حوزه کودک و نوجوان داریم تا جایی که حدود بیست تا سی درصد از فروش ناشران ما در حوزه کودک و نوجوان است، قصد ما حمایت جدی از این حوزه است و اولین جشنواره ویژه کتاب کودکان و نوجوانان را امسال برگزار می‌کنیم.
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید