نمایش جزییات خبر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۷

نمایش «فراتر از صداقت» در شهرکرد روی صحنه است

نمایش فراتر از صداقت پس از پشت سر گذاشتن اجرایی موفق در سال گذشته از 16 اردیبهشت در دومین دوره اجرای خود در شهرکرد به روی صحنه رفته است.
نمایش «فراتر از صداقت» در شهرکرد روی صحنه است

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، معاون هنری و سینمایی این اداره کل گفت: نمایش فراتر از صداقت به عنوان یک نمایش طنز و خانوادگی به کارگردانی رضا ولی پور دهکردی دومین مرحله از اجرای خود را در کمتر از سه ماه تجربه می‌کند.

شهرام فرجی با بیان اینکه این نمایش به نوشته ندا ثابتی، روایتگر کشمکش‌های زوجی میان‌سال است که پس از سال‌ها زندگی مشترک می‌کوشند صداقت را در روابطشان حاکم کنند، افزود: ولی‌پور به عنوان یکی از استادان و مدرسان تئاتر چهارمحال و بختیاری علاوه بر کارگردانی و طراحی صحنه و لباس این اثر نمایشی، خود پای در صحنه بازی گذاشته و فراتر از صداقت را به همراه ثریا امنیان همسر هنرمندش پیش روی تماشاگران قرار می‌دهد.

وی به همکاری دکتر کمال‌الدین شفیعی از استادان تئاتر کشور در بخش صداپیشگی نمایش فراتر از صداقت نیز اشاره و تصریح کرد: در تولید و اجرای این اثر نمایشی، داود یادگاری به عنوان مدیر صحنه، امیر ملکی به عنوان دستیار صحنه و یاسمن جهانبخشی به عنوان منشی صحنه همکاری دارند.

فرجی از میلاد غلامی و یاشار اکبرپور، داود امینیان، سجاد شیرازی، سمیه حیدری، پریا امینی، سجاد میرزائیان، هادی امیدی و سارا شمس به ترتیب به عنوان تصویربرداری، مدیر و طراح نور، مدیر صدا و انتخاب موسیقی، طراح بروشور، پوستر و بلیت، دوخت لباس، عکاس، تدارکات و مدیر هماهنگی این اثر نمایشی نام برد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: علاقه‌مندان به تئاتر می‌توانند برای تماشای فراتر از صداقت تا ششم خرداد همه روزه از ساعت 19 به تماشاخانه مهر شهرکرد مراجعه کنند.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید