نمایش جزییات خبر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۸

اهتمام مشترک ایران و اوگاندا برای توسعه همکاری‌های فرهنگی

برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی برای خبرنگاران و فعالان عرصه فضای مجازی در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان و رئیس دپارتمان روزنامه‌نگاری و ارتباطات جمعی دانشگاه ماکرره اوگاندا مورد تأکید قرار گرفت.
اهتمام مشترک ایران و اوگاندا برای توسعه همکاری‌های فرهنگی

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانم عایشه ناکیوالا، رئیس دپارتمان روزنامه‌نگاری و ارتباطات جمعی دانشگاه ماکرره ضمن حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اوگاندا با عباسی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

ناکیوالا آمادگی دانشگاه ماکرره اوگاندا برای همکاری با رایزنی فرهنگی ایران در برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی برای خبرنگاران و فعالان عرصه فضای مجازی را اعلام کرد.

رایزن فرهنگی کشورمان با استقبال از برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری دپارتمان مذکور، فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی مشترک و مؤثری در سال جاری برنامه ریزی و برگزار شود.

وی با اشاره به وقایع اخیر در غزه و جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، نقش خبرنگاران در پوشش خبری وقایع اتفاقی را کم‌نظیر دانست و آنها را پیام آورانی خواند که ندای مظلومیت مردم غزه را به گوش جهانیان رسانده و موجب بیداری آنها شدند.

عباسی به بیداری دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با حمایت‌های دولت‌های خود از اقدامات رژیم صهیونیستی، این موضوع را نتیجه زحمات خبرنگاران و ثمره خون بیش از 140 شهید خبرنگار در غزه دانست.

انتهای پیام/

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید