نمایش جزییات خبر
به منظور اکران فیلم های سینمایی در اسلامشهر؛
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۱

استفاده حداکثری از ظرفیت سالن های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

جلسه برنامه ریزی استفاده از ظرفیت سالن های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر جهت اکران فیلم های سینمایی برگزار شد.
استفاده حداکثری از ظرفیت سالن های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر؛ این نشست با حضور کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، محمد نوران سرپرست اداره، نمایندگان حوزه هنری استان تهران و شرکت بهمن سبز در راستای برنامه ریزی استفاده از ظرفیت سالن های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهت اکران فیلم های سینمایی 17 اردیبهشت 1403 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

در این نشست محمد نوران رئیس اداره ضمن خیرمقدم، توضیحاتی در خصوص فضای مجموعه های فرهنگی و هنری و ظرفیت سالن های آن ارائه کرد و گفت: شهرستان اسلامشهر یکی از شهرستان های پرجمعیت نزدیک به تهران است که با کمبود سالن های سینمایی مواجه است لذا می بایست که از فضاهای مجتمع های فرهنگی زیر مجموعه این اداره در جهت اکران فیلم های روز بهره برد.

در پایان این نشست مقرر شد تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر با همکاری نمایندگان استان تهران، بستر اکران فیلم را در سالن های زیرمجموعه (مجتمع های فرهنگی و هنری شهید نواب صفوی، شهید محمود صارمی و شهید چمران) فراهم نماید.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید