نمایش جزییات خبر
با حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری ؛
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۵

آموزشگاه موسیقی مهرآوا یاسوج به عنوان الگوی برتر آموزشگاهی در کشور معرفی شد

برای دومین بار در کشور با حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه موسیقی مهرآوا یاسوج به عنوان دومین الگوی برتر آموزشگاهی در کشور معرفی شد.
آموزشگاه موسیقی مهرآوا یاسوج به عنوان الگوی برتر آموزشگاهی در کشور معرفی شد


 
به گزارش روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،  با حضور محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری ، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه  و بویراحمد و ابراهیم شریفی معاون دفترآموزش و  جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد،  روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه در مراسمی آموزشگاه موسیقی مهرآوا یاسوج در "طرح ملی تابا" به عنوان دومین الگوی برتر آموزشگاهی در کشور معرفی شد.

در طرح ملی تابا، الگوهای موفق آموزشگاهی معرفی و تجلیل خواهند شد که امروز برای دومین بار در کشور در یاسوج این اتفاق رقم خورد و آموزشگاه موسیقی مهرآوا با مدیریت نیما آقاجری موفق با کسب این رتبه شد.

آموزشگاه موسیقی مهرآوا  با هدف آموزش آکادمیک و حرفه‌ای موسیقی به علاقمندان تاسیس گردیده است. همکاری با اساتید مجرب در حوزه موسیقی کلاسیک و ایرانی برای آموزش صفرتاصد کلیه سازها به بزرگسالان و کودکان و فراهم آوردن بهترین امکانات و محیطی امن و سالم برای یادگیری از افتخارات این مجموعه می باشد. آموزشگاه موسیقی مهرآوا واقع در شهر یاسوج میباشد.

 

 

روابط عمومی دفتر آموزش
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید