نمایش جزییات خبر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۵

برگزاری هفتمین جلسه شورای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی

هفتمین جلسه شورای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی با حضور اعضای شورا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد.
برگزاری هفتمین جلسه شورای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه هفتمین جلسه شورای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای شورا، محمود رمضانی؛ معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، بر نقش زبان فارسی در حفظ هویت ملی و اسلامی، تاکید شد.

محمود رمضانی؛ معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این جلسه اظهار کرد: زبان فارسی یک زبان زنده، پویا و قابل تحول است که در طول تاریخ با تأثیرات مختلف ساختار خود را حفظ کرده است.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با توجه به برنامه های دولت سیزدهم در این زمینه، اقدامات متنوعی را در راستای حمایت از زبان و ادب فارسی در استان انجام داده و خواهد داد که از جمله این اقدامات می‌توان به نظارت دقیق و مستمر بر تابلوهای تبلیغاتی، برگزاری جشنواره‌ها، تولید محتوا و پشتیبانی از فعالان ادبی و فرهنگی اشاره کرد.

رمضانی از اعضای شورا خواست تا با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات خود، نقش فعالی در ارتقاء سطح زبان و ادب فارسی در استان داشته باشند.

در این جلسه اعضای شورا به بحث و تبادل نظر در حوزه برنامه‌ها پرداختند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید