نمایش جزییات خبر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۹

برگزاری هشتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرضا

هشتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهرضا روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه در محل سالن اجتماعات شهید باهنر فرمانداری با حضور اعضای حقیقی و حقوقی شورا تشکیل شد.
برگزاری هشتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرضا

در ابتدا مرتضی نادری، دبیر شورا و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا، پس از عرض تبریک فرارسیدن دهه باعظمت کرامت، دستور جلسه (برنامه‌ریزی و هماهنگی برای گرامیداشت دهة کرامت) را اعلام نمود.

سپس حجت‌الاسلام والمسلیمن صالح، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان، پس از گرامیداشت ولادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) و میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) در سخنانشان بر اهمیت و ارزش ماه ذی‌القعده و بویژه دهه کرامت تاكید ورزید و گفت: وظیفة اصلی دستگاههای فرهنگی بویژه در ایام دهه کرامت تبیین و معرفی زیبایی‌های سخنان اهلبیت (ع) است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین طالب‌پور، مسئول کانون خادمیاران رضوی در شهرضا، طی گزارشی به معرفی و ارائه برنامه‌های هماهنگ شده برای گرامیداشت دهه کرامت پرداخت و خواستار هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاههای اجرایی، نهادهای عمومی و گروههای مردمی در برگزاری برنامه‌ها شد.

در پایان این جلسه دکتر جعفری، فرماندار و نایب‌رئیس محترم شورای فرهنگ عمومی شهرستان، ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه و برنامه‌های جامع و کاملی که برای بزرگداشت دهه کرامت برنامه‌ریزی شده است به جمع‌بندی مباحث پرداخت و از همه اعضای شورای فرهنگ عمومی و دستگاههای فرهنگی و نهادهای عمومی و گروههای مردمی برای بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت بی‌نظیر دهه کرامت برای فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی به ویژه در ارتباط با بانوان و دختران و مسئله حجاب دعوت نمود. و بر اهمیت هم‌افزایی و هماهنگی و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای گروه ها و دستگاه های مختلف تاکید ورزید.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید