نمایش جزییات خبر
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام عنوان کرد؛
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۵

برگزاری بیش از 300عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در استان ایلام

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، از برگزاری بیش از 300 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در استان ایلام خبر داد.
برگزاری بیش از 300عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در استان ایلام

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور،  با بیان اینکه برنامه دهه کرامت امسال با شعار محوری  «با شما سربلندیم» در سراسر کشور برگزار خواهند شد اظهار کرد: این برنامه ها در استان نیز با حضور  خدام حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) و امام رضا (ع) همراه خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مسئول ستاد دهه کرامت استان ایلام، با اشاره به اینکه برنامه های دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) در استان آغاز و تا میلاد امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت افزود: جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با عنوان «دختران انقلابی» و میلاد امام رضا (ع) با عنوان زیر سایه خورشید از برنامه های محوری این دهه  در استان است.

وی، برگزاری محافل انس با قرآن ویژه بزرگداشت دهه کرامت در سطح مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد و  بقاع متبرکه استان، برگزاری ایستگاههای صلواتی  در نقاط مختلف استان ایلام ، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، تقدیر از همسران جانبازان و ایثارگران در ایام دهه کرامت، برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) ،برگزاری مراسم شب شعر ویژه گرامیداشت دهه کرامت و آزاد سازی خرمشهر، برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ، برگزاری جشن های  ویژه ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) از دیگر برنامه های این دهه در استان است .

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، بیان کرد: این برنامه ها با همکاری و همراهی کلیه دستگاههای فرهنگی استان ،و با محوریت مردمی و استفاده از ظرفیت مساجد و اماکن مذهبی استان  برگزار شوند.

وی دهه کرامت را یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور دانست و افزود: این دهه بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید