نمایش جزییات خبر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۲

برنامه ریزی استفاده از ظرفیت سالن های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر جهت اکران فیلم های سینمایی

برنامه ریزی استفاده از ظرفیت سالن های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر جهت اکران فیلم های سینمایی، در نشستی با حضور کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، نمایندگان حوزه هنری استان تهران، محمد نوران سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت بهمن سبز روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه در محل این اداره صورت پذیرفت.
برنامه ریزی استفاده از ظرفیت سالن های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر جهت اکران فیلم های سینمایی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر،در این نشست محمد نوران رئیس اداره ضمن خیر مقدم، توضیحاتی در خصوص فضای مجموعه های فرهنگی و هنری و ظرفیت سالن های آن ارائه نمود .

وی خاطر نشان کرد: شهرستان اسلامشهر یکی از شهرستان های پرجمعیت نزدیک به تهران می باشد که با کمبود سالن های سینمایی مواجه است لذا ضروری است که از فضاهای مجتمع های فرهنگی زیر مجموعه این اداره در جهت اکران فیلم های روز برنامه ریزی شود.

در پایان این نشست مقرر گردید که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر، بستر اکران فیلم را در سالن های  زیرمجموعه ( مجتمع های فرهنگی و هنری شهید نواب صفوی، شهید محمود صارمی و شهید چمران) فراهم نماید و نمایندگان استان تهران نیز تعهد همکاری و اکران فیلم های روز را دادند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید