نمایش جزییات خبر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۰

مراسم گرامی داشت "روز معلم" در دره شهر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دره‌شهر از برگزاری مراسم بزرگداشت روزمعلم در این شهرستان خبر داد.
مراسم گرامی داشت "روز معلم" در دره شهر
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، دلکش خدایاری اظهار کرد: همزمان با هفته معلم و به منظور تجلیل و تکریم از مقام شامخ معلم و سالروز شهادت استاد مطهری مراسم بزرگداشتی با حضور حجت الاسلام امرایی امام جمعه، طاهری فرماندار، معتمدی و مرادی نژاد نمایندگان ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئولین فرهنگی و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان در تالار هنر مجتمع فرهنگی هنری مهرگان شهرستان دره شهر برگزار شد.
وی افزود: در این مراسم ضمن اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری همچون قرائت شعر، توسط "محمود عزیز نژاد" از شعرای عضو انجمن های ادبی این اداره ، اجرای گروه سرود دانش آموزی، اجرای موسیقی محلی توسط گروه موسیقی" ساقی " با هنرمندی آقایان "فیروز تتری، ذبیح الله  اله نوری و سعید رحمانی" و اجرای تواشیح، یاد و خاطرات شهید مطهری وشهدای فرهنگی این شهرستان را گرامی داشتند.
گفتنی است این برنامه با مدیریت آموزش وپرورش و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی برگزار شد.
در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی و ایثارگر و نیز چند تن از معلمان نمونه و برتر کشوری و استانی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید