نمایش جزییات خبر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۸

بازدید بیش از 5000 هزار نفر از نمایشگاه بزرگ کتاب قرچک

استقبال بیش از 5000 هزار نفر شهروندان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی از نمایشگاه بزرگ کتاب شهرستان قرچک
بازدید بیش از 5000 هزار نفر از نمایشگاه بزرگ کتاب قرچک

به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک؛ محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خبر بازدید بیش از 5000 نفر شهروندان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی شهرستان قرچک از نمایشگاه بزرگ کتاب قرچک را داد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک ضمن اطلاع رسانی در این خصوص بیان داشت: نمایشگاه بزرگ کتاب امسال یکی از پر شور ترین نمایشگاه های کتاب شهرستان قرچک بوده که توانسته در جذب مخاطب موفق عمل کند.

 

وی افزود: در بخش های جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب قرچک نیز توانستیم با حضور بیش از بیست نویسنده کتاب در نمایشگاه و برگزاری مراسم رونمایی و معرفی کتاب مخاطب زسادی را جذب این برنامه ی فرهنگی کنیم.

 

برزگر گفت: همچنین در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه با 10 اجرا در حوزه نمایش کودک نیز برنامه های قابل قبولی را اجرا شد و نیز در مدت برپایی این نمایشگاه در غرفه ویژه نقاشی کودک و نوجوان بیش از 370 اثر توسط کودکان و نوجوانان در طول نمایشگاه، در این غرفه حضور فعال داشتند.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری شهرداری قرچک، انتشارات ارتباط نوین و آموزشگاه هنری کارنامه سینما در برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب قرچک خاطر نشان ساخت: تنوع برنامه های جنبی نمایشگاه امسال در نوع خود کم نظیر بود و این استقبال خصوصا در بخش رادیو نمایشگاه مخاطبان زیادی را به حوزه کتاب و کتابخوانی جذب کرد.

گفتنی است نمایشگاه کتاب قرچک پس از چهارده روز برپایی از تاریخ 3  لغایت 17 اردیبهشت ماه با استقبال دوستداران کتاب و کتابخوانی به کار خود پایان داد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید