نمایش جزییات خبر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۶

برگزیدگان رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» معرفی شدند

یک طرح بلند و دو طرح کوتاه سینمایی، عناوین برتر مرحله نهایی رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» را کسب کردند.
برگزیدگان رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، نویسندگان 10 طرح و ایده برگزیده مرحله اول رویداد فیلمنامه‌نویسی «کودکان غزه» که از میان بیش از 300 طرح و ایده ارسالی توسط گروه داوری، مرکب از داریوش یاری، حامد باشه آهنگر و نصرت اله تابش انتخاب شدند، در جلسه ارائه حضوری (پیچینگ) که آثارشان دوشنبه 17 اردیبهشت ماه جاری در محل بنياد سینمایی فارابی با شرکت اعضای گروه داوری و چند تن از کارشناسان این حوزه برگزار شد، آثار خود را برای حاضران تشریح کردند و در نهایت یک طرح بلند و دو طرح کوتاه سینمایی، موفق به کسب عناوین برتر این رویداد شدند.

بر پایه این گزارش طرح بلند سینمایی «پرواز آرزوها» نوشته مصطفی نظری زاده و طرح‌های کوتاه سینمایی «امضای دستی» از رضوان پارسا و «s.k.c» از یاسر خمسی به عنوان آثار اول تا سوم برگزیده شدند.

در پایان جلسه مذکور 10 شرکت کننده مرحله نهایی متشکل از: محمدرضا بحرانی، رضوان پارسا، حسان پرنده، زهرا جعفری‌زاده، یاسر خمسی، فاطمه ذوقی‌نیا، امین لطفی، سید مجید موسویان، بهروز نشان و مصطفی نظری‌زاده لوح تقدیر و جوایز مالی خود را از مجید زین العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دریافت کردند.

رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» با هدف «اشاعه فرهنگ مقاومت» و «توجه به مظلومیت کودکان فلسطین» در دو بخش طرح فیلمنامه بلند و کوتاه داستانی، از دی ماه گذشته با برنامه‌ریزی دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان طراحی و برگزار شد. این دبیرخانه با هدف ساماندهی امور جشنواره کودک و تشویق تولیدات در این حوزه از سال گذشته در بنیاد سینمایی فارابی تشکیل شده است./

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید