نمایش جزییات خبر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۲

انتشار نمایشنامه هنرمند اهرمی؛"کلات نامه" منتشر شد

نمایشنامه "کلات نامه" نوشته سعید گل چمن چاپ و منتشر شد.
انتشار نمایشنامه هنرمند اهرمی؛"کلات نامه" منتشر شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان، محمد علی بهزادی نژاد سرپرست این اداره ضمن اعلام این خبر گفت: نمایشنامه "کلات نامه" نوشته سعید گل چمن نویسنده، کارگردان و بازیگر اهرمی روز گذشته منتشر شد.

وی افزود: این نمایشنامه که موضوع آن قصه ای از مبارزات مردم تنگستان بر علیه استعمار پیر انگلیس و مجاهدت های امیر اسلام شهید زائرخضرخان اهرمی است، توسط انتشارات «هلیله» بوشهر به انتشار رسیده است.

بهزادی نژاد در ادامه  عنوان کرد: این اثر نمایشی در سال 1397 و 1398 دو بار به کارگردانی سعید گلچمن و در مجموع به مدت 20 شب در شهراهرم و نیز جشنواره تئاتر فجر استان بوشهر به روی صحنه رفته است و علاقمندان در آن زمان استقبال خوبی از اجرای این نمایش به عمل آوردند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان در پایان گفت: با توجه به تاریخ پر افتخار مجاهدت ها و مبارزات دلیرمردان تنگستانی در طول یک قرن اخیر، این اداره از تولید هر اثر هنری و نمایشی با موضوع و ادبیات مقاومت استقبال خواهد کرد که یکی از این آثار نمایشنامه «خان بر خاک» نوشته و کار سعید گلچمن در بهمن ماه سال قبل بود که به مدت 20 شب در شهر اهرم به روی صحنه رفت و با استقبال مواجه گردید.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید