نمایش جزییات خبر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۵

دومین کارگروه بررسی مسائل شهرستانها تشکیل شد

دومین جلسه کارگروه بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی هنری شهرستانها با حضور دو شهرستان دلفان و بروجرد برگزار شد .
دومین  کارگروه بررسی مسائل شهرستانها تشکیل شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان؛ این جلسه با حضور مدیرکل، معاونین، کارشناسان ستادی اداره کل، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای  دلفان و بروجرد به منظور بحث و بررسی مسائل و مشکلات این شهرستانها امروز 17 اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

در این جلسه که به منظور بحث و بررسی مسائل و مشکلات ادارات شهرستانهای دلفان و بروجرد برگزار شد، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور در جلسه اول سال جاری گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی مبنی بر میز حل مساله و ضرورت رسیدگی به مسائل مختلف، در همین راستا کارگروه تخصصی بررسی مسائل صنفی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان ایجاد شده است .

وی افزود: با توجه به ضرورت بررسی مشکلات و موانع در همه واحدهای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها، پیگیری مسائل صنفی، صندوق هنر، اولویت‌های اصلی کارگروه بررسی مشکلات فرهنگی هنری شهرستان‌ها خواهد بود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست  بر بررسی مشکلات فرهنگ و ارشاد شهرستانهای دلفان و بروجرد تاکید کرد و گفت : در برنامه ریزی صورت گرفته،  نشست روسای شهرستانها به ترتیب با حضور مدیرکل و معاونین در قالب کارگروه  تشکیل و موضوعات فرهنگی و هنری در حوزه های مختلف مورد بررسی  و احصا قرارخواهد گرفت.

در این جلسه کارشناسان ستادی اداره کل به بیان مشکلات و مسائل در حوزه های اداری ، فرهنگی، هنری و سایر حوزه ها در شهرستانهای بروجرد و دلفان پرداختند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با توجه به مباحث مطرح شده همه موارد بررسی می شود و تا دستیابی به نتیجه مطلوب ، پیگیری خواهد شد .

در این جلسه طرح های مطرح شده توسط این شهرستانها در قالب طرح شهید آوینی با معیار قابلیت اجرای استانی مورد  کارشناسی و  بررسی عملیاتی قرار گرفت.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید