نمایش جزییات خبر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۹

برگزاری نشست هم اندیشی ستاد کانون های مساجد و بسیج مساجد و محلات استان سمنان

نشست هم اندیشی فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه استان سمنان برگزار شد.
برگزاری نشست هم اندیشی ستاد کانون های مساجد و بسیج مساجد و محلات استان سمنان

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این نشست با بیان اینکه هم افزایی ارکان مسجد همواره مورد تاکید ستاد کانون های مساجد است، گفت: همکاری ارکان مسجد ذیل محوریت امام جماعت در مساجد شکل خواهد گرفت و با این تعامل شاهد اجرای برنامه های مختلف در حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... خواهیم بود. 

محمدامین حقیقت با بیان اینکه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره به عنوان یک بسیجی فعالیت می کنند، افزود: بسیجی بودن یک افتخار برای بچه های مسجد است و بسیاری از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در بسیج نیز فعالیت دارند و عضو پایگاه های بسیج هستند. 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری مسجد و پایگاه مقاومت بسیج دو نهاد فعال در مساجد هستند، ادامه داد: تعامل و همکاری این دو مجموعه زمینه جذب بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم می کند و در نتیجه شاهد رونق بیشتر فعالیت های مساجد خواهیم بود. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه ارتباط و استفاده از ظرفیت نهادها و تشکل های فعال در مسجد و تحقق آرمان مسجد محوری از مهمترین فعالیت های مورد توجه ارکان مسجد است، گفت: یکی از مهمترین فعالیت ها در زمینه جذب بیشتر به مساجد فعالیت های اوقات فراغت است و امیدواریم با تعامل بیشتر کانون و پایگاه بسیج، اجرای برنامه های متنوع را در مساجد شاهد باشیم.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید