نمایش جزییات خبر
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۴۳

موضوع مهم و حیاتی جامعه امروز ما امیدآفرینی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در نشست مشترک شورای مرکزی روابط عمومی های استان و هیئت مدیره خانه مطبوعات گفت: امیدآفرینی موضوع مهم و حیاتی جامعه امروزدما و از تاکیدات مقام معظم رهبری است.
موضوع مهم و حیاتی جامعه امروز ما امیدآفرینی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ حسین براتی روز دوشنبه در نشست مشترک شورای مرکزی روابط عمومی های استان و هیئت مدیره خانه مطبوعات که به ریاست عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امیدآفرینی موضوع مهم و حیاتی جامعه امروز ما و از تاکیدات مقام معظم رهبری است که یکی از خاستگاه های جدی در اجرا و پیاده شدن آن، رسانه ها هستند.

وی افزود: نقاط قوت حاکمیت باید به اطلاع مردم رسانده شود و این موضوع در دستور کار شورای رسانه قرار گیرد و دغدغه خبرنگاران باشد.

براتی تصریح کرد: یکی از مهمترین مصادیق این اطلاع رسانی را می توان در سفرهای دولت به استانها مشاهده کرد که امیدواریم در سفر دوم رییس جمهور بتوانیم اتفاق خوبی را در این عرصه با مشارکت رسانه ها رقم بزنیم.

وی اظهارداشت: خانه مطبوعات باید از جایگاه و نگاه صنفی تقویت شود.

در این نشست که در آستانه هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد،‌ رسول ملاحسنی مدیر روابط عمومی،‌ تشریفات و امور بین الملل هم ضمن تبریک این هفته، گزارش اقدامات یک سال گذشته روابط عمومی استانداری را بر شمرد.

در ادامه سیدمصطفی جعفری،‌ رییس خانه مطبوعات استان، درخواست ها و پیشنهاداتی را در راستای حمایت از خبرنگاران و اهالی رسانه استان مطرح کرد.

 

و

 B

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید