نمایش جزییات خبر
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۴۳

آغاز ثبت نام سطح مقدماتی طرح طوبی در استان بوشهر

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ثبت نام سطح مقدماتی طرح طوبی به صورت رایگان با محوریت عفاف و حجاب در استان آغاز گردیده است.
آغاز ثبت نام سطح مقدماتی طرح طوبی در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، وحید حیدری بیان کرد: طرح طوبی در راستای آموزش و توانمندسازی بانوان در حوزه تبلیغ عالمانه و زیست عفیفانه برنامه‌ریزی شده که این طرح سراسری می‌باشد.

وی بیان کرد: طلاب حوزه‌های علمیه خواهران به‌ویژه مبلغان طرح امین، منتخبین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، فعالان فرهنگی و عموم بانوان مخاطبین اصلی این طرح هستند.

حیدری اظهار کرد: مبنای اصلی طرح بر اساس آموزش و توانمندسازی برنامه‌ریزی شده که در پنج "گام تولید و بروزرسانی مستمر و محتوای آموزشی و توانمندسازی"، "آموزش مربیان"، "توانمندسازی مربیان در حیطه شخصی و فردی"، "توانمندسازی مربیان در حیطه توانمندی‌های میدانی"، "هم‌افزایی و بازآفرینی آموزش‌های ارائه شده" تدوین شده است.

وی با بیان اینکه مجموع اجرای طرح طوبی در ۶۵ ساعت برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: این طرح در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی به ترتیب در ۱۶، ۲۱ و ۴۸  ساعت به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

حیدری افزود: ترویج و گسترش مولفه عفاف و حجاب در جامعه اسلامی و ایجاد شبکه بانوان جهت تبلیغ و اجرای مسئله عفاف و حجاب از اهداف برگزاری این طرح است.

وی اضافه کرد: در این طرح علاوه بر آموزش، به ارزشیابی و سنجش نیز توجه ویژ‌ه‌ای شده که در قالب آزمون شفاهی، کتبی و عملی است.

حیدری عنوان کرد: مدرسین این دوره سرکار خانم اسلاملو و آقای وزیری می باشند،که  3 خرداد در کنگان و 4 خرداد در برازجان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل عنوان کرد:دوره به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شروع ثبت نام از 10 اردیبهشت از طریق لینک ثبت نام زیر خواهد بود:

https://efafcollege.ir/#/courses/provinces/647cd85315d318a16756c473/view/659bd75be78bb9778eb7d2d6

 

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید