نمایش جزییات خبر
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۷

نشست مشترک برنامه ریزی فرهنگی هنری در دهه کرامت شهرستان پیشوا برگزار شد

در آستانه دهه پر خیر و برکت کرامت با حضور خدابنده و قربانی رؤسای ادارات‌ میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا نشست ویژه برنامه ریزی مشترک دهه کرامت روز یکشنبه شانزدهمین روز اردیبهشت ماه جاری در اداره میراث فرهنگی برگزار شد.
نشست مشترک برنامه ریزی فرهنگی هنری در دهه کرامت شهرستان پیشوا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا بررسی چگونگی برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع‌دستی، حضور هنرمندان در برنامه‌های دهه کرامت و تکمیل بانک اطلاعات هنرمندان بومی دو نهاد مذکور از اهداف اصلی این نشست بود.
گفتنی است خدابنده رئیس اداره میراث فرهنگی توجه‌ به‌ فرهنگ شفاهی و تاریخی و قومی را در برنامه ریزی های مربوط به حوزه فرهنگ و هنر شهرستان بسیار ضروری دانست و تولید آثار فاخر،پژوهش های کاربردی،تجلیل از مفاخر را به عنوان گامی شایسته در این مسیر بیان کرد و برگزاری نمایشگاه های کارآفرینی ویژه هنرمندان را از ابزار اصلی این طرح خواند.
حسین قربانی مسؤول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا استفاده از هنرمندان با حفظ کرامت انسانی ایشان را در مسیر ارزش آفرینی و اقتصاد هنر  مهم دانست و افزود برای اثربخشی این طرح کار تیمی و مشارکت حداکثری مردم و هنرمندان باید به درستی صورت پذیرد.
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید