نمایش جزییات خبر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۳۳

وزیر فرهنگ از محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور قرار گرفت.
وزیر فرهنگ از محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  بازدید کرد
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

ثبت‌نام از ناشران متقاضی حضور در این دوره، از ۲۹ فروردین‌ماه آغاز شد و پنجم اردیبهشت‌ماه به پایان رسید؛ ناشران مجازند کتاب‌های منتشر شده از سال ۱۳۹۹ به بعد را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کنند.

نمایشگاه کتاب در این دوره از برگزاری کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و درهای نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید