نمایش جزییات خبر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۳۸

دیدار نماینده مردم شوش و کرخه با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دیدار کرد.
دیدار نماینده مردم شوش و کرخه با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، کعب عمیر نماینده مردم شریف شهرستان شوش و کرخه امروز با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشد اسلامی با تاکید بر هدف تعیین شده برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دوره کنونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئله عدالت فرهنگی و هنری در سراسر کشور عزیزمان سرلوحه کار است.

وی افزود: برای اولین بار در طول سال‌های گذشته حمایت ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها به نام هر شهرستان محقق شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در صورت حمایت و پیگیری نمایندگان محترم می‌توان بسیاری از مشکلات قانونی و بودجه‌ای پیش روی فعالیت‌های فرهنگی را برطرف نمود.

کعب عمیر در این دیدار با پیگیری پروژه‌های فرهنگی شهرستان شوش و کرخه بر حمایت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق اهداف در خصوص عالیت‌های فرهنگی و عمرانی حوزه فرهنگ تاکید کرد.

وی افزود: باید با جلسات منظم و هماهنگی با نگاهی متوازن همه فعالیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها به ویژه شهرستان شوش آن هم با محوریت حرم دانیال نبی (ع) و مزار دعبل خزایی شاعر امام رضا (ع) تاکید کنیم.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید