نمایش جزییات خبر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۳

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بانوان به مناسبت هفته کارگر و هفته معلم در شهر ابوزید آباد شهرستان آران و بیدگل

نمایشگاه صنایع دستی «محصولات و دستاوردهای بانوان» به مناسبت هفته کارگر و هفته معلم در شهر ابوزید آباد شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد.
افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بانوان به مناسبت هفته کارگر و هفته معلم در شهر ابوزید آباد شهرستان آران و بیدگل

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، روح الله قربانی گفت: ، به مناسبت هفته کارگر و هفته معلم ؛ نمایشگاه صنایع دستی «محصولات و دستاوردهای بانوان»؛ باحضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وجمعی از مدیران شهرستان آران و بیدگل؛ در شهر ابوزید آباد این شهرستان افتتاح شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامیشهرستان آران و بیدگل گفت: دراین نمایشگاه تعداد11غرفه شامل محصولات خانگی،تولیدی بانوان، محصولات غدايی؛ شامل عرقیجات، ترشیجات و مرکبات، چرم دوزی، عروسک سازی، گل سازی، شیرینی خانگی، بدلیجات و گلیم بافی می باشد.

قربانی افزود: راه اندازی و معرفی این گونه نمایشگا هها با هدف معرفی و آشنایی با دستاوردهای بانوان،ایجاد مشاغل خانگی و کارآفرینی، و تشویق در جهت خودکفایی در تولید می تواند در رفع بیکاری وکمک به اقتصاد خانوار گره گشا باشد.

گفتنی است:این نمایشگاه از تاریخ هشتم اردیبهشت ماه شروع به کار نموده و تا 14 اردیبهشت ماه در خانه هنروین شهر ابوزید آباد و بخش کویرات، خیابان امام خمینی(ره) کوچه 26(باب الحوائج) پذیرای علاقمندان می باشد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید