نمایش جزییات خبر
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر:
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۳۸

مقصود و هدف گذاری گرامیداشت دهه کرامت باید آشنایی مردم با سبک زندگی رضوی باشد

آیت اله غلامعلی صفایی بوشهری گفت:مقصود و هدف گذاری گرامیداشت دهه کرامت باید این باشد که مردم با سبک زندگی رضوی آشنا بشوند و انتهای هر مراسم و برنامه با سیاست گذاری، منتج به آشنایی مردم با سبک زندگی اسلامی گردد .
مقصود و هدف گذاری گرامیداشت دهه کرامت باید آشنایی مردم با سبک زندگی رضوی باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر ، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه قشر کودک و نوجوان در برنامه های دهه کرامت گفت: روی قشر کودک و نوجوان و جوان بطور ویژه برنامه ریزی کنید و با ایجاد جاذبه در فعالیت ها و برنامه ها زمینه شرکت و بهره مندی این قشر فراهم شود.

  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خصوص همایش روز ملی خلیج فارس گفت: در راستای معرفی تاریخ بوشهر در حوزه مقاومت همایش خلیج فارس افق نوینی در عرصه رسانه‌ای جهان ایجاد کرد که به سهم خود از برگزارکنندگان این رویداد قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: با تشکیل شورای سیاست‌گذاری و اجرایی روز ملی خلیج‌ فارس در استان بوشهر سیاست‌گذاری موردنیاز در استان اجرایی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: همایش ۲ قرن مقاومت بوشهر در مقابل استعمار در دهه نخست اسفند ماه امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

صفایی بوشهری ادامه داد: در این راستا نیاز است برای تحقق این مهم شورای تخصصی با مشارکت مسئولان و کارشناسان تشکیل شود.

وی افزود: برگزاری کنگره حماسه زنان لرده استان بوشهر علیه استعمار پیر انگلیس را از دیگر برنامه‌های امسال استان بوشهر است.

صفایی بوشهری گفت: این کنگره بین ۸ تا ۱۱ آبان سالروز حماسه زنان لرده در مقابله با قشون انگلیسی و شکست ارتش استعمار پیر، برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: با هدف معرفی هر چه بهتر قیام زنان لرده انتظار است تهیه فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی این رویداد بزرگ مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آزور دبیر ستاد دهه کرامت استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر امسال زودتر از دهه کرامت به استقبال این ایام رفت ، گفت:در هفته اخیر بواسطه برگزاری دومین جشنواره ملی روستایی عشایری آسمان هشتم ، استان میزبان 70 نفر از هنرمندان برتر رضوی در رشته های منقبت خوانی، پرده خوانی و نقالی  و عکس رضوی از استانهای مختلف کشور در روستای سرکره دشتستان بود.

دبیر ستاد دهه کرامت استان بوشهر افزود: یکی از جلوه های مهم این رویداد برجسته ، حضور  و اسکان میهمانان و هنرمندان در خانه های مردم روستا بود که در جریان سازی مردمی این برنامه بسیار کمک کرد.

 


دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر -403
دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر -403
دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر -403
دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر -403
دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر -403

 

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید