نمایش جزییات خبر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۸

117 نفر از فعالان حوزه فرهنگ،‌ هنر و رسانه استان واجد شرایط واگذاری مسکن شده اند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در دیدار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: 117 نفر از فعالان حوزه فرهنگ،‌ هنر و رسانه استان که در طرح ملی مسکن ثبت نام نموده اند، واجد شرایط واگذاری مسکن شده اند.
117 نفر از فعالان حوزه فرهنگ،‌ هنر و رسانه استان واجد شرایط واگذاری مسکن شده اند

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین،‌ به همراه امیر ملاحسن،‌ معاون امور هنری و سینمایی و علی مهدوی دوست کارشناس حقوقی اداره کل با وهاب میزانی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان دیدار کرد.

در این دیدار که صبح روز یکشنبه 16 اردیبهشت انجام شد، براتی ضمن تبریک انتصاب میزانی به سمت سرپرستی اداره کل راه و شهرسازی استان،‌ برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: پیرو فراخوان ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر،‌ تعداد 117 نفر از فعالان حوزه فرهنگ،‌ هنر و رسانه استان که در طرح ملی مسکن ثبت نام نموده اند، واجد شرایط واگذاری مسکن شده اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت بحث مسکن برای اهالی فرهنگ،‌هنر و رسانه، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن شدند تا از طریق ادارات کل راه و شهرسازی استانها، در خصوص تهیه زمین مورد نیاز و تخصیص پروژه مسکن ملی اهالی فرهنگ،‌ هنر و رسانه را پیگیری نمایند. 

در پایان میزانی از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همراهان قدردانی و خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان تلاش کرده است تسهیل امر مسکن را در پیشانی اقدامات خود قرار دهد.

همچنین ایشان از جمله اهداف مهم اداره کل راه و شهرسازی را، طرح مسکن ملی برای اهالی فرهنگ،‌ هنر و رسانه برشمرد و برای تسهیل در خانه دار شدن این قشر قول مساعد داد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید