نمایش جزییات خبر
استاندار فارس در جمع خبرنگاران خبر داد؛
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴۷

کتابخانه شهید آیت الله دستغیب شیراز در آستانه بازگشایی

استاندار فارس در جمع خبرنگاران از بهره‌برداری مجدد از کتابخانه شهید آیت‌الله دستغیب در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بازگشایی این کتابخانه به عنوان اولین کتابخانه مردمی کشور در آستانه امتحانات دانش آموزان خبر مسرت بخشی است.
کتابخانه شهید آیت الله دستغیب شیراز در آستانه بازگشایی

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه با تبریک فرارسیدن روز معلم در نشست خبری با خبرنگاران که با موضوع مسائل گردشگری و فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شد، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌ها در راستای تحقق شعار سال رسالتی برعهده دارند که باید به وظایف خود عمل کنند.

وی به اعطای رتبه اول جهاد تبیین دستاوردها به استان فارس اشاره کرد و گفت: این رتبه به لطف خوش‌سلیقگی‌ها و تلاش‌های روابط عمومی‌ها و به‌ویژه خبرنگاران استان به‌دست آمده است و قدردان همه آنان هستیم.

ایمانیه همچنین از آغاز بهره‌برداری دوباره از کتابخانه شهید آیت‌الله دستغیب خبر داد و گفت: بازگشایی این کتابخانه به عنوان اولین کتابخانه مردمی کشور در آستانه امتحانات دانش‌آموزان خبر مسرت‌بخشی است.

استاندار فارس، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تکمیل و تعیین تکلیف ۶۴ پروژه کلان استان طی چهار سال آتی گفت: در جلسه‌ای که با حضور امام جمعه شیراز، نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی و مسئولان قضایی استان برگزار شد، همه هم‌قسم شدیم تا برای به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها طی چهار سال آتی تلاش کنیم.

ایمانیه با بیان اینکه منتظر مشخص شدن سه کرسی باقیمانده نمایندگی مجلس در استان هستیم، اظهار داشت: پس از مشخص شدن تیم فارس در مجلس شورای اسلامی راهکارهای عملیاتی شدن اهداف کلان استان با حضور آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی اظهار کرد: در انتخاب این ۶۴ پروژه نگاه کلان استانی و ملی داشته‌ایم و تلاش شده پروژه‌هایی انتخاب شوند که منافع آن برای تمام استان و حتی کشور باشد.

ایمانیه گفت: استان فارسی‌ها نفوذ خوبی در مدیریت کشور دارند و می‌خواهیم از این نفوذ در راستای تکمیل پروژه‌های استانی استفاده کنیم.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید