نمایش جزییات خبر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۴

راهیابی نمایش ماهیار از شاهین شهر به هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

نمایش ماهیار به نویسندگی بهناز دوستی و کارگردانی امین پورمند از شاهین شهر در بخش خیابانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار که به میزبانی استان گلستان برگزار می شود، راه یافت.
راهیابی نمایش ماهیار از شاهین شهر به هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

    به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نمایش ماهیار به نویسندگی بهناز دوستی و کارگردانی امین پورمند از شاهین شهر در بخش خیابانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار که به میزبانی استان گلستان برگزار می شود ، راه یافت.

 این نمایش  قصه زن و شوهریست ک فرزندشان در دفاع از مرزهای آبی خلیج نیلگون فارس در دوران خدمت مقدس سربازی  به شهادت رسیده و مادر از غم از دست دادن فرزندش مجنون شده و خیال می کند که فرزندش در نوزادی توسط آل ( موجود اهریمنی در فرهنگ مردم شمال ) ربوده شده و ....

 گفتنی است نمایش "ماهیار" با بازی امین پورمند و پریسا کهکش پور ، محمد نادری آهنگساز ، لیلا منوچهری طراح لباس ، فروغ روشندل منشی صحنه به عنوان عوامل اجرایی امین پورمند را همراهی می‌کنند.

 شایان ذکر است هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و در این دوره ده اثر نمایش خیابانی به رقابت می پردازند.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید