نمایش جزییات خبر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۴

فرماندار شهرستان زرند با جمعی از شاعران زرند دیدار کرد

فرماندار زرند به همراه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محفل انجمن شعر و ادب فارسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با جمعی از شاعران و اساتید شعر و ادب فارسی در فضایی صمیمی با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
فرماندار شهرستان زرند با جمعی از شاعران زرند دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند، سیدرضا حسینی‌نژاد، در این دیدارها با بیان اینکه فرهنگ و هنر نیاز حیاتی جامعه است، بر نکوداشت هنرمندان و رسیدگی به مشکلات آنان از سوی مسئولان این حوزه تأکید کرد.

فرماندار زرند سیره مقام معظم رهبری در اهمیت دادن به شعر و شاعران را برای همه مسئولان درس‌آموز دانست و اعلام کرد: با تمام توان از اجرای برنامه‌های فرهنگی حمایت خواهد کرد.

حمید گلستانی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندنیز با اشاره به نقش فرهنگ و هنر در زندگی انسان، اظهار داشت: محفل شعر، فرصتی برای نمایش غنای فرهنگی و هنری است لذا مسئولان و هنرمندان باید مکمل یکدیگر باشند تا فرهنگ و هنر ما پیشرفت کند.

وی در ادامه با توجه به فراوانی استعدادهای فرهنگی هنری به ویژه شعر و ادب فارسی در این شهرستان، بیان کرد: چنانچه بستر مناسب فراهم باشد قطعاً شاهد فزونی هنرمندان و اهالی فرهنگ به ویژه شاعران این خطه از میهن اسلامی خواهیم بود.

شایان ذکر است در این دیدار تعدادی از شعرای شهرستان با معرفی آثار خود به شعر خوانی پرداختند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید