نمایش جزییات خبر
در قالب ویژه برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم؛
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۱

معلمان؛ جهادگران عرصه علم و اندیشه

آموزگاران، جهادگران عرصه علم و اندیشه اند که با عشق و صبوری چراغ علم آموزی و روشنگری را می افروزند تا مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموار سازند.
معلمان؛ جهادگران عرصه علم و اندیشه

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس؛ در قالب ویژه برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم، عصمت قدیری کارشناس امور فرهنگی به نمایندگی از اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قدس با همراهی نماینده ای از اداره آموزش و پرورش این شهرستان به منظور قدردانی از زحمات و دلسوزی‌های آموزگاران از مدرسه های دبیرستان دخترانه دانش نیا، دبیرستان دخترانه صدیقه طاهره و دبستان پسرانه ولیعصر بازدید کردند و از نزدیک شاهد زحمات دلسوزانه این جهادگران عرصه علم و اندیشه شدند. معلمانی که هر روز با مهر خود در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند و از همه توان خود جهت گشودن دریچه های آگاهی برابر چشمان دانش‌آموزانشان بهره می برند و مادرانه و دلسوازنه با لبخند شاگردانشان شاد و با غم آنها غمگین می شوند.

نمایندگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در این دیدارها ضمن تقدیر از زحمات معلمانی که با عشق، ایثار و از خودگذشتگی در این مسیر سخت اما شیرین گام نهاده اند تا با تربیت نسل‌ آینده ساز این مرزوبوم، آینده ای روشن را برای ایران رقم بزنند از نزدیک در جریان دغدغه ها و مشکلات آموزشی این مدارس قرار گرفتند.

 

 

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید