نمایش جزییات خبر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۸

راه یابی 5 گروه از استان به طرح ملی نوآوین

5 گروه از میان 13 گروه شرکت کننده در دومین دوره طرح نوآوین استان که در زمره طرح های قرارگاه شهید آوینی است، به مرحله کشوری راه یافتند.
راه یابی 5 گروه از استان به طرح ملی نوآوین

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، «علی ایوبی» مسئول قرارگاه نوجوانی خراسان شمالی با اشاره به این که دومین دوره طرح «نوآوین» استان به همت بنیاد ملی نوجوان و ستاد روایت پیشرفت خراسان شمالی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت 78 نفر در قالب 13 گروه برگزار شد، گفت: پس از برگزاری کارگاه و اردوی آموزشی 3 روزه توانمندسازی رسانه ای به منظور استفاده درست از فضای مجازی و تولید آثار 5 گروه برگزیده این رویداد در استان شدند.

«ایوبی» اضافه کرد: شرکت کنندگان در قالب اردویی 3 روزه در دانشکده علوم قرآنی نحوه فیلمبرداری، عکاسی و بوم نویسی را فراگرفتند و ضمن بازدید از پتروشیمی و نمایشگاه قران نماهنگی را تولید کردند که پس از داوری و ارزیابی 5 گروه برتر انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

مسئول قرارگاه نوجوانی خراسان شمالی با اشاره به این که این طرح در زمره طرح های قرارگاه شهید آوینی است،ادامه داد: 8 هزار نفر نیز در قالب نظرسنجی استانی این طرح شرکت کردند و به ارزیابی گروه های شرکت کننده پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: تربیت نوجوانان کنشگر از اولویت‌های بنیاد ملی نوجوانان است و این بنیاد تلاش می‌کند تا نوجوانان را کنشگران میدان تربیت کند تا همچون «شهید آوینی» در عرصه روایتگری به جهاد تبیین بپردازند.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید