نمایش جزییات خبر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۷

نشست هم اندیشی و تقدیر از مربیان آموزشگاه های هنری شهرستان قرچک

نشست هم اندیشی و تقدیر از مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد هنری شهرستان قرچک به مناسبت گرامیداشت روز معلم برگزار شد.
نشست هم اندیشی و تقدیر از مربیان آموزشگاه های هنری شهرستان قرچک

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک؛ نشست هم اندیشی و مراسم تجلیل از مربیان و مدیران آموزشگاه های آزاد هنری شهرستان قرچک با حضور محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک، مسئولان انجمن های هنری، مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد هنری قرچک در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک برگزار شد.

در ابتدای مراسم محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک ضمن تبریک گرامیداشت روز معلم و خوشامد گویی به مهمانان حاضر در مراسم گزارشی را از روند فعالیت های آموزشگاه های آزاد هنری را برای حاضران بیان داشت و گفت: وجود آموزشگاه های آزاد هنری در شهرستان قرچک موجب پیشرفت بحث آموزش در شهرستان شده است و ما در بین شهرستان های استان تهران از لحاظ هنرآموز و هنرجو در رتبه مناسبی قرار داریم.

وی افزود: با توجه به مشکلات ریز و درشت مالی و در تنگنا بودن آموزشگاه ها در بحث اجاره مکان و هزینه های جانبی، جا دارد که از استمرار مدیران و مربیان آموزشگاه ها در بحث رسالت آموزش هنری در سطح شهرستان قرچک کمال تشکر را کنیم و امیدواریم بتوانیم در کنار هم سال پر رونق و پر از اتفاقات و رویدادهای هنری را رقم بزنیم.

محمود برزگر خاطرنشان کرد: از مدیران آموزشگاه ها بابت تمامی زمان و هزینه ای که برای حفظ آموزشگاه و حضور مربیان انجام می دهند تشکر و قدردانی می کنم. ایشان در واقع به صورت جهادی درگیر مسائل زیادی هستند و بنده از نزدیک در جریان برخی مشکلات ایشان هستم و امیدواریم بتوانیم در کنار مجموعه های آموزشی باشیم و مشکلات آموزشگاه ها را برطرف کنیم.

در ادامه مراسم تعدادی از مسئولان انجمن ها و مدیران آموزشگاه ها به بیان نقطه نظرات خود و مشکلات موجود در حوزه آموزش شهرستان قرچک پرداختند.

در ادامه این مراسم از 45 تن از مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد هنری شهرستان قرچک که در یکسال گذشته به صورت مسمتر فعالیت داشتند با اهدای لوح و جوایزی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک تجلیل به عمل آمد.

همچنین به رسم پاسداشت سال ها خدمات صادقانه و موثر از خانواده هنرمند فقید زنده یاد مرحوم استاد حاتم لایق از هنرمندان و مدرسان حوزه موسیقی در شهرستان قرچک تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است که حاتم لایق استاد و هنرمند حوزه موسیقی شهرستان قرچک بود که سال گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری سخت برای همیشه رخ در نقاب خاک کشید.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید