نمایش جزییات خبر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۵

مراسم بزرگ داشت آیت الله امینیان در آستانه اشرفیه برگزار خواهد شد

به منظور گرامی داشت یاد و خاطره علامه فرزانه ، مرحوم آیت الله امینیان و همچنین شناساندن جایگاه علمی ومذهبی این عالم بزرگ برای جامعه به ویژه جوانان این مرز وبوم و پاسداشت خدمات ارزنده این عالم جلیل القدر مراسم بزرگداشت، در سالگرد وفات ایشان در آستانه اشرفیه برگزار می گردد. .
مراسم بزرگ داشت آیت الله امینیان در آستانه اشرفیه برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آستانه اشرفیه ، جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم آیت الله امینیان در آستانه اشرفیه با حضور امیر حسین طاهری مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آستانه اشرفیه ، ابراهیم نجفی نماینده مردم شریف آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی ، عبدالحسین داداشی شهردار آستانه اشرفیه ،حجت الاسلام و المسلین بابایی نماینده بیت آیت الله امینیان و فعالین فرهنگی ومذهبی شهرستان در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آستانه اشرفیه برگزار گردید.

عباس میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آستانه اشرفیه در ابتدای مراسم ضمن خوش آمد گویی به ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در مراسم سال گذشته پرداخت و از تلاش های کمیته برگزاری مراسم تقدیر و تشکر به عمل آورد.

امیر حسین طاهری مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان در این جلسه ضمن تشریح برنامه های قرار گاه شهید آوینی گفت : با توجه به اینکه برای اولین بار با همت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تلاشهای قائم مقام و معاون حقوقی ، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ردیف بودجه مصوب و سالانه فرهنگی برای وزارت تعیین شده ، میتوان گفت که قرارگاه شهید آوینی نقطه عطفی در تحول فرهنگی کشور خواهد بود . وی افزود : قرارگاه شهید آوینی با هدف ایجاد موج فرهنگی ایجاد شده است تا فعالیت های جدید به منظور تقویت و حمایت از هویت و آرمان انقلاب اسلامی ایران شکل بگیرند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با توجه به نیاز های فرهنگی جامعه امروز برگزاری مراسم بزرگ داشت آیت الله امینیان را مهم دانست و برگزاری مراسم بزرگ داشت مفاخر را یکی از رسالت های مهم در شورای فرهنگ عمومی دانست. طاهری گفت: شناساندن جایگاه علمی ومذهبی این عالم بزرگ برای جامعه به ویژه جوانان این مرز وبوم و پاسداشت خدمات ارزنده این عالم جلیل القدر مورد توجه این اداره کل می باشد.

ابراهیم نجفی نماینده مردم شریف آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن خوش آمد به مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در آستانه اشرفیه از مطالبات مهم مردم این شهرستان دانست وگفت : این مهم نیاز مند توجه بیشتر  اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان به این شهرستان می باشد.وی همچنین آیت الله امینیان را منشاء برکات بسیاری برای شهرستان دانست و قول پیگیری های لازم به جهت هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم را داد .ابراهیم نجفی برگزاری بزرگ داشت برای مفاخر این شهرستان را یکی از راه های ایجاد جریان فرهنگی در جامعه برشمرد و ضمن اشاره به آرامگاه استاد معین در آستانه اشرفیه خواستار این شد تا آین آرامگاه به مرکز مهم فرهنگی وهنری در آستانه اشرفیه تبدیل گردد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید