نمایش جزییات خبر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۱

تجلیل از مدرسان برتر خوشنویسی شهرستان اسلامشهر در سالگرد شهادت علامه شهید استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم

مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم، همزمان باسالگرد شهادت علامه شهید استاد مرتضی مطهری، با تجلیل از مدرسان برتر خوشنویسی در انجمن خوشنویسان اسلامشهر، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان اسلامشهر برگزار گردید.
تجلیل از مدرسان برتر خوشنویسی شهرستان اسلامشهر در سالگرد شهادت علامه شهید استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم

به گزارش روابط عمومی به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، در این مراسم محمد نوران سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاد حسنی یکی از معلمین برجسته شهرستان، سید جلیل قاسمی مسئول انجمن خوشنویسان و کانون بسیج هنرمندان و جمعی از اساتید و مدرسین انجمن خوشنویسان حضور داشتند.

محمد نوران سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک روز معلم، گفت: همه ی پیشرفت های معنوی و مادی انسان ها ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند و تجلیل از معلمان، سپاس از انسان هایی است که هدف و غایت آفرینش را تأمین و سلامت امانت هایی را که به دستش سپرده اند، تضمین می کند .

وی در ادامه از برنامه ریزی نمایش آثار هنرمندان شهرستان در نگارخانه های سطح شهر تهران و همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی برای خوشنویسان در روز مراسم بزرگداشت شهدای قرآنی اسلامشهر از کتابت قطعه ای از وصیت نامه شهدا خبر داد.

سید جلیل قاسمی مسئول انجمن خوشنویسان اسلامشهر، نیز با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسه ی انقلاب اسلامی از استادان این مجموعه تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان کرد: امیدوارم در سال "جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش ‌از پیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند.

در پایان این مراسم از استادان برتر انجمن خوشنویسان اسلامشهر تجلیل بعمل آمد.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید