نمایش جزییات خبر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۴

استعدادیابی در رشته های فرهنگی و هنری در شهر سرایان

در راستای برگزاری طرح قرارگاه شهید آوینی و حمایت از استعدادهای عرصه فرهنگ و هنر، استعدادیابی در رشته های فرهنگی و هنری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان انجام شد.
استعدادیابی در رشته های فرهنگی و هنری در شهر سرایان


به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان، طرح ثبت نام و استعدادسنجی از علاقمندان در رشته های بازیگری نمایش ، آواز، نوازندگی ساز ،شعر و داستان نویسی و... در مورخ 13 اردیبهشت ماه 1403در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان صورت پذیرفت.

وحید فنودی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان با بیان اینکه یکی از اصول و سیاست‌های قرارگاه شهید آوینی رویکرد رویش و ایجاد ظرفیت می باشد گفت : استعدایابی با حضور مسئول انجمن نمایش شهرستان و کارشناس امور هنری در نگارخانه آفتاب برگزار گردید که با استقبال روبرو شد.

وی افزود : امیدواریم این رویداد بستر و فرصتی را فراهم کند تا استعدادهای ناب فرهنگی ، هنری  در میان اقشار مختلف شناسایی و نسبت به  تربیت و توانمندسازی هنرمندان متعهد  توجه و برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

 

شایان ذکر است  در برنامه استعداد سنجی شهر سرایان بیش از  100 نفر در رشته های بازیگری نمایش ، آواز نوازندگی ساز ،شعر و داستان نویسی  شناسایی گردید .

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید