نمایش جزییات خبر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۴

برگزاری ویژه برنامه همدلی و همبستگی ملی در مهران

ویژه برنامه همدلی و همبستگی ملی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ مهران و با همکاری قرارگاه شهید آوینی و مؤسسه شاهکار عصر ایلام و مؤسسه پردیس نگاره دیار مهران در اردیبهشت۱۴۰۳، در شهرستان مهران برگزار شد.
برگزاری ویژه برنامه همدلی و همبستگی ملی در مهران
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران، از برگزاری ویژه برنامه همدلی و همبستگی ملی به مناسبت روز ملی خلیج فارس در اردیبهشت۱۴۰۳ در شهرستان مهران خبر داد. 

وی افزود: در این ویژه برنامه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهران با همکاری قرارگاه شهید آوینی، مؤسسه شاهکار عصر ایلام و مؤسسه پردیس نگاره دیار مهران برگزار شد. 

زرگوش افزود: در این ویژه برنامه که با حضور فرماندار مهران، علی عباس شفیعی و اعضای شورای اداری و نماینده اداره مل فرهنگ و ارشاد اسلامی قباد خضری برگزار شد،شفیعی به بیان تاریخچه خلیج فارس از زمان اشغال پرتقالی ها و نقش حیاتی آن در زمان کنونی در منطقه پرداخت و خلیج فارس را نقطه عطف تاریخی افتخار ملت ایران دانست. 

در ادامه، به مناسبت تقارن با روز معلم، از معلمان هنرمند که با این اداره همکاری داشته اند، تقدیر به عمل آمد. 

زرگوش ادامه داد: در این ویژه برنامه هنرمندان گروه موسیقی صبا، انجمن شعر و ادب چامه به هنرنمایی پرداختند و شعبده بازی اجرا گردید.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید