نمایش جزییات خبر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲

سفر رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به مشهد مقدس؛

واگذاری بخشی از فرایند نظارت بر توزیع پوشاک و تبلیغات فضای مجازی به استان‌ها
سفر رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به مشهد مقدس؛


مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور در سفر یک روزه به مشهد مقدس در جلسات متعدد با مسئولان فرهنگی، شهری و دانشگاهی استان خراسان رضوی دیدار کرد که در نتیجه این جلسات تصمیمات مهمی برای ساماندهی مُد و پوشاک استان اتخاذ شد.
 به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی  کشور؛ دکتر سیدمجید امامی با مهم ارزیابی کردن برگزاری جلسه کارگروه مد و لباس استان خراسان رضوی گفت: در این جلسه مقرر شد بخشی از فرایندهای نظارت بر توزیع پوشاک و تبلیغات فضای مجازی به استان‌ها واگذار شود و کنشگران مردمی و ناظران امین از این پس در این فرایندها فعالیت منسجم‌تری داشته باشند. 

در دیدار مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور با معاون فرهنگی شهرداری مشهد نیز، بررسی‌های لازم برای تاسیس و بازگشایی بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب انجام شد و این مرکز به زودی به همت شهرداری مشهد و ستاد حجاب و عفاف استان خراسان رضوی افتتاح  می‌شود.

بنابراین گزارش، در این سفر دکتر سیدمجید امامی با رئیس و معاونین دانشگاه فردوسی مشهد دیدار و بر "توسعه فعالیت‌های این دانشگاه در عرصه مد و سبک پوشش دانشجویی" تاکید کرد.

* برگزاری جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانه*
مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در جلسه‌ای، آخرین اقدامات برای برگزاری "جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانه" را بررسی کردند. قرار است این جشنواره در آینده‌ای نزدیک با پیگیری و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همچنین در سفر یک روزه خود به مشهد مقدس که تا بامداد امروز ادامه داشت، در طرح طوبی ویژه توانمندسازی تبلیغ و ترویج زیست عفیفانه طی سخنانی بر "ظرفیت‌ها و لزوم مردمی‌سازی اقدامات و برنامه‌ها در عرصه ساماندهی مد و لباس ایرانی اسلامی" تاکید کرد.

روابط‌عمومی و اطلاع رسانی شورای فرهنگ عمومی کشور
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید