نمایش جزییات خبر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۱

تقدیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از معلمان هنرستان هنرهای زیبای کوثر

تقدیر  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از معلمان هنرستان هنرهای زیبای کوثر
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امیر رجبی  در این مراسم ضمن تبریک روز معلم و تجلیل از مقام شهید استاد مطهری گفت: بی‌ شک تکریم و بزرگداشت معلمان هم زمان با سالروز شهید گرانقدر استاد مرتضی مطهری، بهانه ای نیکو است تا از مقام والای آنان یاد و سپاس داشته باشیم.
 
🔺رجبی با اشاره به نقش سـازنده و مـوثر معلمان و اساتید هنرمند در ارتقای شاخص های هنری و فرهنگی  زیست بوم استان گفت: ارتقای هنر و جایگاه آن در استان بدون همکاری همدلانه معلمان با انگیزه در این عرصه محقق نخواهد شد.

🔺مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: معلمانی که خود هنرمند هستند و جامعه را از دید هنری نگاه میکنند مطمئنا  در تربیت نسلی با اندیشه های زیبایی شناختی  و عمیق هنری و دینی و اجتماعی تاثیر ماندگار در جامعه خواهند داشت.

🔺وی در ادامه سخنانش ضمن تشکر از تعامل اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در راستای همکاری همه جانبه آن ها افزود: تلاش های بی بدیل اولیاء و مربیان در این خصوص غیرقابل انکار است و امیدواریم با ادامه و افزایش این همکاری ها بازدهی هنرستان چه به لحاظ کیفی و چه به لحاظ کمی در خصوص تعداد هنرآموزان بیش از پیش بهبود حاصل کند و به جایگاهی که در واقع لیاقت آن را دارد نیز نائل آید.
    
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید