نمایش جزییات خبر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۳

تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد ملی آموزش هنردر بخش آموزشگاه های آزاد هنری تا پایان اردیبهشت ماه 1403

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدیدمهلت ثبت نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه های آزاد هنری تا دوشنبه 31 اردیبهشت ماه خبر داد.
تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد ملی آموزش هنردر بخش آموزشگاه های آزاد هنری تا پایان اردیبهشت ماه 1403
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد حسین اسماعیلی اعلام کرد: با توجه به استقبال از برگزاری نخسین المپیاد ملی آموزش هنر و درخواست آموزشگاه های آزاد هنری سراسر کشور نسبت به تمدید مهلت ثبت نام در این المپیاد، امکان ثبت نام تنها در بخش آموزشگاه های آزاد هنری  تا دوشنبه 31  اردیبهشت ماه  تمدید شد.

اسماعیلی با توجه به اهداف این رویداد گفت : مهم ترین هدف این المپیاد شناسایی، کشف و هدایت استعدادهای هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان  مشغول به تحصیل در هنرستان های هنرهای زیبای سراسر کشور و هنرجویان آموزشگاه های آزاد هنری،  همچنین تشویق و توسعه  کار تیمی و گروهی،ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری،ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی،ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی،کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی،پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزارهای هنری و آموزشی است .

شایان ذکراست: تیم های شرکت کننده در این رویداد بایستی شرایط عمومی که در فراخوان سامانه المپیاد درج شده را به طور کامل رعایت نمایند و همچنین ضوابط تخصصی رشته ها ی هنری که در آن شرکت می کنند را نیز داشته باشند . برای اطلاع کامل از این شرایط علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه www.amoozeshehonar.farhang.gov.ir وارد سامانه المپیاد هنر شده و اطلاعات کامل را دریافت نمایند و با هماهنگی مدیران آموزشگاهها و هنرستان ها نسبت به ثبت نام تیم ها اقدام نمایند.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان رضوی
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید