نمایش جزییات خبر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۱

نشست هم اندیشی و تقدیر از مربیان آموزشگاههای هنری شهرستان قرچک

به مناسبت گرامیداشت روز معلم نشست هم اندیشی و تقدیر از مدیران و مربیان آموزشگاههای آزاد هنری شهرستان قرچک برگزار شد.
نشست هم اندیشی و تقدیر از مربیان آموزشگاههای هنری شهرستان قرچک

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک؛عصر روز چهارشنبه 12 اردیبهشت نشست هم اندیشی و مراسم تجلیل از مربیان و مدیران آموزشگاههای آزاد هنری شهرستان قرچک با حضور محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک ، مسئولین انجمن های هنری ، مدیران  و مربیان آموزشگاه های آزاد هنری قرچک در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک ضمن تبریک گرامیداشت روز معلم و خوشامد گویی به مهمانان حاضر در مراسم گزارشی را از روند فعالیت های آموزشگاههای آزاد هنری را برای حاضرین بیان داشت و گفت: وجود آموزشگاههای آزاد هنری در شهرستان قرچک موجب پیشرفت بحث آموزش در شهرستان شده است و ما در بین شهرستان های استان تهران از لحاظ هنرآموز و هنرجو در رتبه مناسبی قرار داریم.

 

وی افزود: با توجه به مشکلات ریز و درشت مالی و در تنگنا بودن آموزشگاهها در بحث اجاره مکان و هزینه های جانبی، جا دارد که از استمرار مدیران و مربیان آموزشگاهها در بحث رسالت آموزش هنری در سطح شهرستان قرچک کمال تشکر را کنیم و امیدواریم بتوانیم در کنار هم سال پر رونق و پر از اتفاقات و رویدادهای هنری را رقم بزنیم.

 

برزگر گفت:از مدیران آموزشگاهها بابت تمامی زمان و هزینه ای که برای حفظ آموزشگاه و حضور مربیان انجام می دهند تشکر و قدردانی می کنم. ایشان در واقع به صورت جهادی درگیر مسائل زیادی هستند و بنده از نزدیک در جریان برخی مشکلات ایشان هستم و امیدواریم بتوانیم در کنار مجموعه های آموزشی باشیم و مشکلات آموزشگاه ها را برطرف کنیم.

سپس در ادامه مراسم تعدادی از مسئولین انجمن ها و مدیران آموزشگاهها بیان نقطه نظرات خود و مشکلات موجود در حوزه آموزش شهرستان قرچک پرداختند.

در ادامه مراسم از 45 تن از مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد هنری شهرستان قرچک که در یکسال گذشته به صورت مسمتر فعالیت داشتند با اهدای لوح و جوایزی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک تجلیل به عمل آمد.

 

همچنین به رسم پاسداشت سالها خدمات صادقانه و موثر از خانواده هنرمند فقید زنده یاد مرحوم استاد حاتم لایق از هنرمندان و مدرسین حوزه موسیقی در شهرستان قرچک تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است حاتم لایق استاد و هنرمند حوزه موسیقی شهرستان قرچک بود که سال گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری سخت برای همیشه رخ در نقاب خاک کشید، روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید