نمایش جزییات خبر
حجت الاسلام خداداده در نشست هم اندیشی مدیران کانونی؛
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۷

نقش کانون ها در اجرای مصوبات هیئت دولت نباید صرفا خدمات رسانی باشد

حجت الاسلام خداداده با اشاره به نگاه تحولی به مصوبات فرهنگی هیات دولت در منطقه ۱۷ گفت: نقش ستاد کانون های مساجد در اجرای این مصوبات نباید صرفا خدمات رسانی باشد بلکه باید ظرفیت های فرهنگی منطقه شناسایی و به کار گرفته شود.
نقش کانون ها در اجرای مصوبات هیئت دولت نباید صرفا خدمات رسانی باشد
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری با هدف هماهنگی در اجرای مصوبات فرهنگی سفر هیات دولت به منطقه ۱۷ با حضور حجت الاسلام خداداده، رئیس این ستاد عصر امروز در مسجد چهارده معصوم علیه السلام برگزار شد.

 

حجت الاسلام خداداده در ابتدای این نشست با اشاره به نگاه تحولی به مصوبات فرهنگی سفر هیات دولت به منطقه ۱۷ تهران گفت: نقش ستاد کانون های مساجد در اجرای این مصوبات نباید صرفا خدمات رسانی باشد بلکه باید ظرفیت های فرهنگی منطقه شناسایی و به کار گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه حلقه های تخصصی تربیتی، فرهنگی و قرآنی در کانون های مساجد تشکیل شده ، خاطرنشان کرد: بسیاری از دستگاه ها و سازمان های دست اندکار فرهنگی مسجد محور هستند و در این مسیر از ظرفیت های مسجدی استفاده خواهند کرد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه هویت کانون و بسیج در مساجد قابل مقایسه با کارکردهای نهادهای دیگر نیست، اظهار داشت: منطقه ۱۷به عنوان منطقه راهبر در این مصوبات معرفی شده است بنابراین لازم است کانون ها به عنوان یکی از بازوهای اجرایی تمام همت خود را به کار گیرند.

 

وی گفت: کانون های مساجد در کنار ظرفیت های نهادها و موسسات پیگیر مصوبات هیات دولت در سفر به منطقه ۱۷ در زمینه های اوقات فراغت و اردویی و خدمات تفریحی و آموزشی هستند.

 

در ادامه این نشست مدیران کانون های مساجد منطقه ۱۷ به تبادل نظر و بیان مسائل خود و انتقادات و پیشنهادات پرداختند.

 

 رئیسی، رئیس جمهور به همراه هیات دولت پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در راستای سفرهای استانی و در اولین برنامه از سلسله بازدیدها از محلات تهران و پیگیری مشکلات مردم پس از بازدید از بخش هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ در جنوب غرب پایتخت در جلسه پیگیری موضوعات ویژه این دو منطقه در مسجد ابوذر حضور یافتند.

اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید