نمایش جزییات خبر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۳

برگزاری نشست مدیران دستگاههای هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اردبیل

جلسه مدیران دستگاههای هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اردبیل در سال جاری به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد.
برگزاری نشست مدیران دستگاههای هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اردبیل
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، دکتر امیر رجبی در این نشست که روز سه شنبه 11 اردیبهشت برگزار شد اظهار داشت: ارتباط بین سازمانهای فرهنگی هر چه افزایش یابد باعث استفاده از ظرفیت دیگر دستگاهها در برنامه های مشترک شده و درنتیجه بسیاری از مسایل فرهنگی و هنری حل خواهد شد و این ارتباط بین سازمانی از هر جهت ضروری است.

🔺دکتر امیر رجبی  با گزارش از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: برگزاری رویدادهای فرهنگی، و هنری و قرانی در سال گذشته همکاری، همراهی و هم‌افزایی بسیاری برای حوزه فرهنگ و هنر استان به ارمغان آورد.

🔹یاد آور میشود در این دیدار برنامه ریزی مدونی به منظور اجرای برنامه های فرهنگی بصورت متمرکز در مناسبتهای پیش رو مخصوصا ایام دهه کرامت  و دیگر مناسبتها انجام پذیرفت.

🔹شایان ذکر است این جلسه با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه ، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی ، مدیر کل حج و زیارت استان، مسئول ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد، مدیر خبرگزاری ایرنا، مدیر انجمن سیمنای جوانان اردبیل برگزار شد و در ادام حاضران در جلسه با ارایه گزارش عملکرد به ارایه پیشنهادات برای هم افزایی بیشتر پرداختند
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید