نمایش جزییات خبر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۹

پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج هنرمندان شهرستان گچساران به مناسبت بزرگداشت مقام معلم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج هنرمندان شهرستان گچساران به مناسبت بزرگداشت مقام معلم وشهادت شهید مطهری پیامی صادر کردند.
پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج هنرمندان شهرستان گچساران به مناسبت بزرگداشت مقام معلم

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران،اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان گچساران روز معلم وگرامیداشت شهادت مرتضی مطهری را طی پیامی گرامیداشت متن پیام به شرح ذیل هست:

بّسم الله الرحمن الرحیم

” انما بعثت معلماً ” من معلم برانگیخته شده‌ام. پیامبر اکرم (ص)

 دوازدهم اردیبهشـت مـاه روز معلـم، روز بـزرگـداشت عشـق و ایثار، روز اندیشه و تربیت است و تجلیل معلم، سپاس از انسانی است که هدف و غایت آفرینش را تأمین و سلامت امانت هایی را که به دستش سپرده اند، تضمین می کند . نام معلم، ماندگار ترین واژه ای است که برای همیشه با دیروز و امروز و فردای اهل خرد و اندیشه همراه بوده و چـه زیبا رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)می فرمایند : شما معلمان و مربیان هستید که فردا را می سازید و دانش آموزانی که در اختیار دستگاه فرهنگی کشور قرار دارند، عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره آینده این ملتند. بـی‌تردید معلم، باغبان فطرت انسان و فاتح عرصه علم و تمدن و به یادگار ماندنی‌ترین واژه‌ای است که همواره در کنار اهل خرد و اندیشه در تمام دوران‌ها بر تارک تعلیم و تربیت می‌درخشد و اساسی‌ترین عامل در ایجاد موقعیت مطلوب و تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت بوده و نقش وی در هدایت آینده‌سازان جامعه غیرقابل انکاراست. اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهیدآیت الله مرتضی مطهـری ، فرارسیـدن هفتـه معلـم را به همه اساتید و معلمان فرهیخته به ویژه در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان گچساران تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

 

 

 

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید