نمایش جزییات خبر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۷

دیدار رییس و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنجان با شورای شهر زرین شهر

به مناسبت گرامی داشت روز شوراها، حجت الاسلام و المسلمین آقایی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و سید علی اکبر محمدی دبیر شورای فرهنگ عمومی ورئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان با اعضای شورای اسلامی شهر زرین شهر دیدار و گفتگو نمودند.
دیدار رییس و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنجان با شورای شهر زرین شهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان،به مناسبت گرامی داشت روز شوراها،  حجت الاسلام و المسلمین آقایی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و سید علی اکبر محمدی دبیر شورای فرهنگ عمومی ورئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان با اعضای شورای اسلامی شهر زرین شهر دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار سید علی اکبر محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان ضمن تبریک روز شوراها و با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های فرهنگی و هنری شهرستان لنجان پیرامون مشکلات جامعه اصحاب فرهنگ هنر شهرستان لنجان از جمله کمبود فضاها و اماکن فرهنگی و هنری و دغدغه هنرمندان شهرستان جهت فعالیت و ارائه آثار هنری گفتگو کرد.

خاطر نشان می شود در ادامه این جلسه اعضاء شورا به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های خود پیرامون مسائل ، معضلات و مشکلات فرهنگی شهرستان پرداختند.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان
اشتراک در
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید